torsdag 23. september 2010

Kort og boks



 




Boks med skuff og eget kort på toppen.
Hun som skulle ha boksen ville fylle skuffen med sjokolade til en god venn
 




Kort og boks som ble laget i helga. Jeg er ikke så flink til å huske på hvor alle mønsterarkene og slikt kommer fra. Etter å ha sett på andre blogger har jeg forstått at det kan være lurt. Jeg skal skjerpe meg i fortsettelsen :)

Boksen er laget på bestilling til ei bekjent. Alltid gøy med bestillinger.

Jeg er fortsatt hjemme fra jobb og ligger rett ut på sofaen. Jeg kjeder meg sån når jeg må ligge stille fordi kroppen ikke orker noe. Men prøver å la tiden gå med til å snoke litt på forskjellige blogger.

Tusen takk for all inspirasjon jeg finner over alt

Ha en strålende dag

Klem fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar