lørdag 25. september 2010

En ny skatt

I dag var første dagen på en stund at jeg beveget meg ut av huset. Formen er blitt noe bedre og i dag skulle vi på en liten tur på en av byens cafèr for å innta lunch med familien. Siden vi var litt tidlig ute hadde vi tid og annledning til en liten titt innom den lokale "skrotnissen". Der kan jeg gå i flere timer å myse på alle de spennende tingene og det blir alltid med noe hjem. På den lille tiden vi var innom fant jeg en liten gjemt skatt oppi en gammel kaffekjele. Jeg har ingen ide om hva den egentlig skal brukes til, men jeg falt pladask og den har fått plass på fatet mitt.  Kanskje det er noen der ute som vet hva denne lille saken kan brukes til?!



Lokket går ann å åpne, men da klarer den ikke stå alene.
Var den ikke søt?



Håper du har en super helg.

Klem fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar