tirsdag 28. september 2010

God samvittighet

De to siste dagene har ikke gitt tid til å drive med hobby. Dagene er fulle i hverdagen, men slik er det vel for ganske mange. I dag har ei vennine/arbeidskollega og jeg vært å trent Zumba. Det er en veldig artig måte å trene på. Kan virkelig anbefales og man får god samvittighet etterpå :)

Siden jeg ikke har produsert noe nytt, legger jeg ut et bilde av den flotte kalenderen vår. Den fikk vi av mine foreldre på 100års bursdagsfesten for huset. Den er kjøpt i en butikk som heter " Inn t`Anne" i sentrum av byen. Butikken er full av godsaker og jeg håper de kommer med internettside snart, slik at dere også kan se alt det fine i denne butikken.



Den flotte kalendere



Et artig skilt  fra den samme butikken
 
Håper du har en strålende kveld.

Klem fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar