onsdag 22. september 2010

brudebuketter

Når jeg var 16 år begynte jeg å jobbe i en blomsterbutikk. Jeg har alltid likt blomster og syns dette var en fin jobb å ha ved siden av videregående. Jeg jobbet 3 år med blomster og tok med meg endel erfaringer som jeg har hatt bruk for siden.


I fjor sommer fikk jeg i oppdrag av en god vennine å lage alle blomstene til hennes bryllup. Og jeg klarte jo ikke si nei. Jeg hadde aldri laget en brudebukett før, men tenkte at det måtte da gå ann å få til på en eller annen måte. I tillegg til brudebukett ble det 6 dekorasjoner og brystblomster. Jeg fikk litt hjelp av min mor som også har jobbet med blomster.
Min vennine syns heldig vis at alt ble strålende vakkert og vi er heldigvis venner fortsatt den dag i dag (hihi)







I sommer fikk jeg et nytt oppdrag. Min vennine hadde da spredd ordet om at jeg kunne lage brudebuketter. Og slik gikk det til at det ble brudebukett, dekorasjoner og mer til for meg å lage i år også. Velig spennende med slike oppdrag.
Legger med noen få bilder slik at du kan se hvordan de ble

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar