onsdag 22. september 2010

En etterlengtet blogg

Jeg har lenge snakket om og tenkt på å skaffe meg en blogg. Endlig hadde jeg tid og annledning til å få det til. jeg ligger nemlig syk på sofaen.

I lang tid har jeg vært en smugtitter på andres blogger og funnet mange flotte sider. Jeg liker blogger som handler om hobby og hjem og har gjennom en tid nå funnet mange flotte ideer som er satt ut i live og ting jeg ønsker å få til

Jeg jobber som lærer og stortrives med det. Mine fag er k/H og sløyd. Jeg har alltid sett på meg selv som en kreativ sjel som ønsker å skape noe. På fritiden driver jeg mye med min hobby; scrapping. Dette er en hobby min mor og jeg har felles. Det er hyggelig å kunne bruke tid sammen med sin mor på en felles hobby. Det har vært mange flotte stunder med kortlaging og jeg håper det blir mange fler.

Resten av dagen skal jeg prøve å sette meg mer inn i bloggingens muligheter. Jeg tar gjerne i mot tips og råd om blogging.

Ha en strålende dag:)

Hilsen Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar