fredag 7. januar 2011

Juletradisjoner

Oj oj oj.. Nå er det lenge siden jeg har vært innom min egen blogg.

I jula har jeg bare vært innom internett et pr ganger. Min samboer har en stor familie, noe som resulterer i et utallig juleselskaper. Alle tradisjoner skal følges.
Lillejulaften; Gavebytting, julaften med fult hus,1.dag med 2 selskaper,2.dag med min familie, 3.dag var det julelunch med et vennepar, 4.dag middag med min familie, 5.dag romjulselskap med 26 stykk familiemedlemmer, nyttårsaften med venner og familie.
Puh........ Hvem sier at jula er bare avslapping?!
I disse juletider er jeg glad jeg er lærer, slik at man får hentet krefter innimellom.

Jeg håper du har hatt en fin jul og at du har fått hentet krefter til det nye året :)

Dette året er et spennede år. Mange dager er allerede fylt opp med gledelige stunder. Bryllup i familien til samboer, sleksttreff, sommerferie i hele Norge og mere til.

Mitt nyttårsforsett er å bli en bedre blogger. Jeg har ennå mye å lære om denne verden her inne.
Kanskje du har noen tips eller ideer til hvordan jeg kan lære mer. Hvordan ble du en god blogger?

Ha en strålende helg

Klem fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar