søndag 5. desember 2010

2 søndag i advent

Kjenner stresset begynner å komme nå. Ikke en eneste julekake i hus, ikke et eneste julekort sendt og pakkene er ennå ikke ferdig. Huff og huff. Men noe er da gjort. Vask av huset og vinduene i helga, jeg har hatt øvelsesemiddag i dag, førjulsquizen som skal arrangeres for venner og familie er straks i boks og frisørtimen er bestilt. Til helga er det julebord med jobben og jeg gleder meg stort. Skal ha 16 stykk på julevorspiel føre vi skal ut å spise i nabobyen. Jeg håper at formen holder seg på bedringens vei og at denne uka blir effektiv.

Oppi alt stresset har jeg hatt tid til å gjøre noe hobby også. Legger med et par bilder,
Håper du henger med i julestresset !? Ha en fin uke.

Klem fra Cathrine





1 kommentar:

  1. Du skal se at det blir jul i år også :-P ! Og hva skal man egentlig med alle de kakene? Her i huset blir de ikke spist, så vi lager kun godis og gjærbakst! Og du er desverre ike alene om å ha til gode å sende julekort.... Huff! Men det ordner seg som regel for snille piker, så det er bare å krysse fingrene for at vi har vært snille nok!
    Ha ei strålende adventstid videre!
    Klem fra Lofoten

    SvarSlett