fredag 4. februar 2011

Endelig helg

Da var endelig helgen her og godt er det. Dette har vært en lang uke med masse som skjer rundt oss. I går var vi ute å gikk på ski hele dagen med jobben. Nydelig vær og fornøyde barn. I helga håper jeg det blir like strålende vær, for da skal jeg bare kose meg.
I kveld skal vi i et lite bursdagsbesøk. Det er alltid koselig.

Her om dagen var jeg i den lokale favorittbutikken min "Inn`t' Anne". Der er det så mye fint å se på. Og det ble selvfølgelig en handel også. En fin klokke som har fått plass i vinduet.


Var den ikke søt?
  Jeg ønsker deg en riktig god helg. Håper på godvær der du bor også

Klem fra Cathrine

4 kommentarer:

  1. Den klokka var jo helt fantastisk, Cathrine! Misunnelig jeg? Eh, en smule kanskje ;) Skal si dere har fått det fint i huset deres. Du er en skikkelig flink dekoratør/interiørarkitekt.

    Men den butikken inn't'Anne, hvor er den? Jeg vil og ha!

    SvarSlett
  2. Hehe.. den ligger ved siden av Mets.. der er det så utrolig mye lekkert. Prisen på klokka var 499; men men.. noe skal man da bruke pengene på:)

    Huset begynner å bli bra nå..tar sin tid med slike oppussingsobjekter.

    Har du begynt å trene zumba nå da?

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Å ja.. da vet jeg jo hvor det er. Jeg har til og med vært der en gang. Hehe.. Klokka er iallefall dritlekker ;)

    Ikke blitt noe zumba enda gitt. Foreløpig så trener jeg gratis ute i naturen :P Går turer hver dag, men det er liksom ikke det samme som å "danse" zumba. Kan hende jeg setter i gang etterhvert ;)

    SvarSlett
  4. Sewerage wiring company in Dammam, Khobar, Qatif and Al-Ahsa at the best and cheapest prices 0556959823

    شركة تسليك مجارى بالقطيف

    SvarSlett