torsdag 28. oktober 2010

Lenge siden sist

Nå er det lenge siden det har skjedd noe her på bloggen. Dette kommer av mye jobb i det siste og lite hobby. Men de siste dagene har jeg endelig funnet tid til hobbyen igjen. Jeg er fortsatt veldig glad i å lage kort med "vintage" preg og det er der jeg finner min inspirasjon.

Mens jeg holder på med hobby om dagen, er det ABBA som preger musikken i bakgrunnen.
I helga skal jeg sammen med 14 andre familiemedlemmer og venner på "MAMMA MIA" show i Oslo . Min kjære skal lose oss frem med minibuss og hele dagen skal tilbringes i hovedstaden. Jeg gleder meg veldig. Alltid koselig med opplevelser med de nærmeste.

Legger med bilder av de to nyeste kortene og ønsker deg samtidig en STRÅLENDE HELG :)
( Det rosa kortet er med i http://scrappekammeret.blogspot.com/  sin siste utfordring)




Dette kortet sender jeg med i utfordringen til http://scrappekammeret.blogspot.com/ hvor man skulle lage noe jentete.



Klem fra Cathrine

5 kommentarer:

  1. Fine vintage kort, Cathrine ;) Ha det fint i oslo i helga, jeg er overhodet ikke sjalu :P Hihi.. Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Så lekre kort du har laget her! Digger de sarte fargene!
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  3. Såååå lekre kort du har laget!! Nydelige begge to! Likte utrolig godt de to fjærne på det første kortet!!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  4. Hei snuppa! Savner deg...Masse flotte kort du har lagd! Har foresten lagt link til deg fra bloggen min nå, vil du legge min nye blogg til meg eller...? johannepalandet.wordpress.com :D

    klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk for de fine kommentarene her:)

    Savner deg også Johanne. Var veldig hyggelig at vi fikk til å møtes i Bodø i høstferien. Gleder meg bare til sommerferien jeg nå. Selvfølgelig har jeg lagt til den nye bloggen din. De kjeksene så nydelig ut. Kanskje jeg bare må hive meg rundt og prøve dem. Håper det ellers står til?! Klem fra meg

    SvarSlett